En dag som många andra I skärgården!

Lämna en kommentar

  
I morse så trodde jag mig veta hur dagen skulle förflyta. I den planeringen så skulle jag åka lite båt på förmiddagen och sedan skulle jag gräva några timmar för att sitta och skriva rapport på kvällen. Det blev inte riktigt så. Istället för rapportskrivning fick det bli cementblandning och grävningen kompletterades med ett par timmar strandstädning också. 

Imorgon är det midsommarafton och då ska jag bara köra kite båt!

Ha en trevlig midsommar!

Johan

   
  

Kommentera

